بیرجند- مدیرکل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: در دنیای امروزی که مقوله اطلاع رسانی عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است رسانه رادیو نیز در حال تکامل است و تلاش می شود تا همگام با رسانه های دیگر از فناوری های جدید رسانه ای استفاده شود.

رادیو نمای خراسان جنوبی رسما آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان جنوبی؛ محمد ثقفی افزود: رادیو نما پدیدهای تازه در میان خیل رسانه هایی است که در دنیای مدرن امروز ظهور کرده ومی کوشد نظر مخاطب را جلب کند، این پدیده که بستری تازه برای مخاطبان رادیو فراهم می کند در دنیا هم پدیده ای نوپاست.

وی گفت:در رادیو نمای خراسان جنوبی از تصاویر برنامه های رادیویی وهمچنین جاذبه های گردشگری، تاریخی، مشاهیر استان و غیره  استفاده شده است.

 وی با بیان اینکه عکس های رادیو نما با موضوع و محتوای برنامه ها سازگاری دارد افزود: اطلاعات ارائه شده توسط رادیو نمای خراسان جنوبی شامل عناوین برنامه ها، زمان پخش، مدت برنامه ها، موضوع برنامه ها، اسامی عوامل و مهمانان و کارشناسان برنامه ها، نشانی پستی مرکز، نشانی فضای مجازی رادیو خراسان جنوبی، شماره تلفن های ارتباط مردمی و پست الکترونیکی و اعلام اسامی برنامه های بعدی جدول پخش و غیره میباشد.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مخاطبان شبکه استانی مرکز خراسان جنوبی می توانند از طریق دستگاه مبدل دیجیتال یا تلویزیون دیجیتال با کانال یابی و جستجوی مجدد تصاویر رادیو نمای خراسان جنوبی را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.