کرمانشاه- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حراج پالایشگاه نفت کرمانشاه باید هر چه سریع‌تر متوقف شود.

رانت‌خواران به دنبال ۹۰ هکتار زمین پالایشگاه کرمانشاه هستند/سرنوشت نامعلوم کارکنان پالایشگاه

به گزارش قدس آنلاین، احمد صفری از اعتراض شدید مجمع نمایندگان کرمانشاه به نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: حراج پالایشگاه نفت کرمانشاه باید هر چه سریع‌تر متوقف شود زیرا رانت‌خواران به دنبال ۹۰ هکتار زمین پالایشگاه هستند.

عضو کمیسیون  انرژی مجلس  شورای اسلامی از رئیس سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات تقاضا کرد که به این موضوع ورود پیدا کنند و گفت: این نهادها باید برخورد شدیدی با متخلفان و دلالان در این عرصه داشته باشند.

صفری با اشاره به اینکه متاسفانه آمار بیکاری سرسام‌آوری در استان کرمانشاه وجود دارد بیان کرد: در صورت واگذاری این پالایشگاه به عنوان یک سرمایه ملی به بخش خصوصی تعداد زیادی از پرسنل این پالایشگاه به سرنوشتی نامعلومی دچار می‌شوند.

وی با بیان اینکه رانت خواران به جز زمین‌خواری هدفی دیگر ندارند گفت: اگر این شرکت متضرر شده دلیل  خرید و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خصوصی در آن چیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهادهای نظارتی باید با رانت‌خواران برخورد جدی داشته باشند عنوان کرد: این برخوردهای قانونی برای جلوگیری از گسترش فساد اقتصادی ضرورت دارد و باید درس عبرتی برای همه رانت‌خواران شود.

وی افزود: از استاندار کرمانشاه به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان تقاضا داریم که به این موضوع ورود و بررسی کاملی در رابطه با این قضیه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.