سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش به شاگردان خود تأکید کرد، هر بازیکنی معترض است می‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

سرمربی استقلال به سیم آخر زد/ منصوریان: هر کسی اعتراض دارد، برود!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، علیرضا منصوریان با بازیکنان تیمش صحبت کرد. سرمربی استقلال از عملکرد روز گذشته تیمش ناراحت بود. همچنین منصوریان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه به بازیکنان گفت: نباید کسی از بی‌پولی گله کند و بگوید چقدر فلانی گرفته و من چقدر گرفته‌ام. ما در نیم‌فصل دوم پولی نداریم که بدهیم و هر کسی نمی‌تواند بماند، می‌تواند برود. روی صحبت من با همه است و اگر بازیکنی فکر می‌کند این شرایط را نمی‌تواند تحمل کند، برود رضایت‌نامه‌اش را بگیرد!

* پس از پایان  صحبت‌های منصوریان، سرمربی استقلال دقایقی هم با میلاد زکی‌پور صحبت کرد. زکی‌پور در دو دیدار قبلی استقلال بازیکن ثابت شده بود، اما منصوریان روز گذشته از یعقوب کریمی در پست دفاع چپ استفاده کرد.

* حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم با سیدحسین حسینی در خصوص عملکرد روز گذشته‌اش صحبت کرد و نحوه جای‌گیری‌ها را به او توضیح می‌داد. حسینی روی گل اول استقلال خوزستان مقصر بود.

* بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی حضور داشتند، به ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان تمرینات تاکتیکی را انجام دادند.

* جابر انصاری یکی از غایبان تمرین بود. این بازیکن به علت عدم دریافت مطالباتش خواهان جدایی از استقلال شده است. البته این بازیکن برخلاف اینکه گفته می‌شد در فدراسیون فوتبال حضور دارد، اما همراه هرایر مگویان برای درمان مصدومیت خود در کلینیک حضور داشت.

* سیدمهدی رحمتی و محمد خرمگاه در حاشیه تمرین دقایقی با هم گفت‌وگو کردند.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال یکشنبه هفته آینده در هفته هجدهم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.