دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه موج با اعلام اینکه تا کنون ۵۷۷ فیلم برای حضور در جشنواره ثبت شده است، گفت: با اضافه شدن حمید فرخ نژاد ترکیب هیات داوری جشنواره کامل شد.

ثبت ۵۷۷ اثر در جشنواره فیلم کوتاه موج

به گزارش «قدس آنلاین»،  سعید دهقان در مورد آثار ارسالی به دومین جشنواره فیلم موج اظهار کرد:تا پایان روز سه شنبه ۵۷۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۶۴ اثر به بخش انیمیشن، ۳۷۷ اثر داستانی و ۱۳۶ مورد نیز به موضوع مستند اختصاص دارد که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است.
وی، نیما عباس پور، مجید برزگر و بیژن میرباقری را اعضای هیات انتخاب جشنواره معرفی کرد و گفت :در بخش داوران نیز پوران درخشنده، محسن امیر یوسفی و حمید فرخ نژاد داوری آثار را بر عهده خواهند داشت.
این مسئول فرهنگی با اعلام اینکه محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد گفت : آثار ارسالی نباید سال گذشته در جشنواره شرکت کرده باشد.
دهقان افزود: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه موج ۱۵ بهمن است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه www.art.kish.ir به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.
مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به ایرنا گفت :بعد از پایان یافتن مهلت ارسال آثار که تا ۱۵ بهمن ماه تعیین شده است، فیلم ها بازبینی خواهد شد که در نهایت ۶۰ فیلم به مرحله نهایی راه پیدا می کند و در مراسم اختتامیه معرفی می شود.
وی یاد آور شد :سال گذشته ۸۵۰ فیلم کوتاه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شدکه از این تعداد ۶۰ فیلم به مرحله داوری رسید که رسول صدر عاملی، نیکی کریمی و ابوالفضل جلیلی داوری آثار را بر عهده داشتند و دبیری جشنواره نیز بر عهده ابراهیم حصاری بود.
دور نخست جشنواره با موضوع فیلمهای پند آموز برگزار شد که در این دوره علاوه بر توجه به موضوع اصلی (فیلمهای پند آموز)، موضوعات ویژه اقتصاد مقاومتی و توصیف جزیره زیبای کیش نیز به آن اضافه شده است.
اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه موج و سومین جشنواره شعر و سرود کیش نیمه اول اسفند ماه در جزیره کیش برگزار می شود.
جزیره کیش با وسعت حدود ۹۱ کیلومتر مربع در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.