بجنورد - امیرمحمد داوری کودک پنج ساله خراسان شمالی که برای تکمیل درمان ناشی از دریده شدن شکمش توسط سگ از ۷ دی ماه جاری در بیمارستان فوق تخصص اطفال شیخ مشهد بستری است روزهای سختی را سپری می کند.

سگ آدم خوار در خراسان شمالی جولان می دهد/مسوولان کمی احساس مسوولیت کنند

وحید داوری پدر این کودک در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با وضعیت امیرمحمد گفت:وضعیت جسمانی امیرمحمد ۵۰ درصد بهبود یافته  و روده وی ۴ سانت رشده کرده و به ۶ سانت رسیده است که این وضعیت را مدیون پزشک وی دکتر جودی فوق تخصص جراحی اطفال بیمارستان شیخ هستیم.

وی اظهار داشت : با گذشت ۲۲ روز از زمان بستری امیر محمد در بیمارستان همچنان باید زمان طولانی برای درمان را سپری کند زیرا زخم هایش خیلی عمیق است و اثر ۳۰۰ دندان سگ روی بدن فرزندم باقی مانده و مقعدش نیز سوراخ شده است.

وی افزود: درحال حاضر مشکل عدم  بخیه زدن زخم ها به دلیل عفونی شدن است ولی با وجود پزشکان مجرب بیمارستان شیخ وضعیت امیرمحمد خیلی بهتر شده و رو به بهبود نسبی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عمل پیوند انجام نمی شود ، گفت : طبق گفته پزشک امیرمحمد عمل پیوند روده در کودکان انجام نمی شود و دردنیا ۵ عمل پیوند بین بزرگسالان انجام شده که ۳ تا عمل منجر به فوت شده است.

وحید داوری با بیان اینکه برای ادامه درمان امیرمحمد مجبور شدیم در مشهد منزل اجاره کنیم ، گفت : تنها درخواستم از مسئولین رسیدگی به حق پسرم است و به راحتی از سختی ها و اشک هایی که امیرمحمد ریخته نمی گذرم.

وی یادآور شد: بیمارستان شیخ یک هفته پیش نتیجه درمان امیرمحمد را به پزشکی قانونی خراسان شمالی اعلام کرده ولی هنوز نتیجه به ما اعلام نشده واز وکیل امیر محمد هم خبری نشده است.

وی افزود: صاحب سگ کارفرمای خودم بود که  به جای اینکه دردی از مارو دوا کند مدام برای بیکار شدنم تهدیدم می کند و یک بار برای عیادت امیرمحمد به بیمارستان آمدآن هم برای اینکه ما را راضی کند که شکایت نکنیم.

داوری خاطرنشان کرد: این سگ قبلا شکم خودم را پاره کرده و پای همسرم را نیز گاز گرفته ولی به خاطر مشکلات مالی پیگیر نشدیم و از حقمان گذشتیم ولی از حق پسرم به هیچ عنوان نمی گذرم.

وی ادامه داد: اهالی منطقه چندین بار برای از بین بردن این سگ هار، به کلانتری شکایت کرده ولی متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

پدر امیرمحمد از مردم خیر خراسان شمالی جهت کمک های نقدی تقدیر و تشکر کرد و گفت: بیمارستان امام علی هرروز برای پرداخت بدهی دو میلیون تومانی با ما تماس می گیرد در صورتی که از وضعیت ما خبردارد.

وی تصریح کرد:در هفته های گذشته یکی از معاونین استاندار و سازمان جمعیت هلال احمرنیز به عیادت امیر محمد آمدند و قول دادند تمام هزینه های بیمارستان توسط آنها پرداخت  شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.