گناباد-رییس هیئت فوتبال شهرستان گناباد گفت: در حال حاضر هشت تیم در لیگ برتر گناباد حضور دارند که باید به شش تیم کاهش یابند

به گزارش قدس انلاین  احمد زمانیان  امروز در گفتگو با جمعی از خبر نگاران در محل هیئت فوتبال گناباد افزود: با کاهش تیم های لیگ برتری کیفیت فنی  افزایش می یابد  و ما در اینده تیم های قدرتمندتری می توانیم در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه ما در شهرستان تیم های فوتبالی داریم که ساختار فوتبال باشگاهی ندارند و همیشه از نظر فنی و مالی دچار مشکلات فراوانی هستند که باید به صورت ریشه ای  این مشکل رفع شود و یکی از راهکارها  می تواند کاهش تیم های لیگ برتری باشد.

وی افزود: تیم کیهان گناباد که در مسابقه لیگ برتر استان حضور دارد برای رفتن به شهرستان سرخس در مانده بود  که بنده از جیب خودم  سیصد هزار تومان کمک کردم خوب تیمی با این مشکلات در مسابقه شرکت نکند بهتر است.

رییس هیئت فوتبال شهرستان گناباد  ادامه داد: در نوقاب سه تیم در مسابقات دسته ی یک و لیگ برتر حضور دارند اگر ترتیبی اتخاذ شود که این سه تیم دریک تیم ادغام شوند کیفیت فنی این تیم بالا می رود و از طرفی حمایت مالی بهتری نیز می تواند صورت می گیرد.

وی گفت: بازیکنانی که شانس بازی در تیم های لیگ برتری نداشته باشند می توانند در قالب دسته های پایین تر حتی در رقابت های محلات بازی کنند.

زمانیان با بیان اینکه قبلا فوتسال از فوتبال جدا بوده است ادامه داد: سیاست ما این است که بازیکنان فوتبال بتوانند در فوتسال نیز بازی کنند چرا که ما در گناباد تعداد محدودی تیم فوتسال می توانیم داشته باشیم که  در یک ماه مسابقات آنها تمام می شود  و در یازده ماه سال بیکار و منفعل هستند.

وی ادامه داد: نزدیک به پنجاه تیم فوتسال  در رده های مختلف سنی شرکت کرده اند که قبلا این تعداد  فقط پانزده تیم بوده است زمانیان با تشکر از علیرضا راهواره و حسین نجف زاده روسای سابق  هیئت فوتبال گناباد که زحمت فراوانی برای فوتبال گناباد کشیده اند؛ در خصوص اقدامات انجام شده در مدت مسوولیت خود گفت :عملیات گاز رسانی  به مجموعه آزادی در مدت فقط چهار روز انجام گرفت وپروژه ای  با بر آورد هزینه پانزده میلیون تومان با پنج میلیون به پایان رسید.

زمانیان گفت : در این مدت دو ماهه دو بار با تاج ملاقات کردم و برون داد این ملاقات ها پانزده میلیون تومان وسایل ورزشی  از جمله توپ و پیراهن تیم ملی  به هیئت فوتبال گناباد بوده است.

زمانیان اضافه کرد: در مدت تصدی خود ۱۸بار با آقای برادران ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص مشکلات فو تبال گناباد و حتی استان گفتگو و ملاقات کردم.

وی گفت: هفت دستگاه بخاری گازی برای رخت کن ها و اطاق های اداری هیئت توسط چند خیر خریداری شده است که از آنها تشکر می کنم.

زمانیان با بیان اینکه دیگر حضور تیم های گنابادی حتی در سوپر لیگ استان برای من جاذبه ای ندارد گفت : باید ما بدنبال حضور در دسته سه کشور باشیم.

وی گفت: ما نمی توانیم صبر کنیم که تیمی از گناباد به شکل معمولی به دسته سه کشور صعود کند باید حتما بکوشیم تا امتیاز یک تیم دسته سه کشوری را خریداری کنیم.

زمانیان ادامه داد: در گناباد این استعداد فنی وجود دارد که  یک تیم در دسته سه کشور بازی کند و خودش را حفظ نماید.

وی گفت: اگر این امر اتفاق بیفتد تحول بسیار خوبی در فوتبال شهرستان گناباد صورت خواهد پذیرفت حتی به لحاظ مالی نیز برای فوتبال گناباد مفید خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.