تنیسور مطرح جهان در مسابقه سوم خود در رقابت‌های آزاد استرالیا ابراز رضایت کرد.

راجر فدرر: نمایش خوبی داشتم/ دیدن چرخش توپ ها باورکردنی نیست

به گزارش قدس آنلاین، راجر فدرر یکی از بهترین تنیسورهای مطرح جهان موفق شد در دور سوم مسابقات آزاد تنیس مقابل روبین به برتری برسد. به نقل از فارس، متن مصاحبه وی به شرح زیر است:

* از برد امروز چه احساسی دارید؟

(با خنده) عالی. بهترین نمایشم را اجرا کردم. ست اول سخت بود، ست سوم هم همین طور. مجبور بودم امتیاز ست‌ها را سیو کنم. خوشحالم که اینجا هستم. فکر می‌کنم نسبت به مسابقه اول بهتر بودم زمانی که ست دوم را واگذار کردم. من آماده بودم که حریفم را شکست دهم چرا که می‌توانستم به پیروزی برسم به همین دلیل واقعا خوشحال هستم.

* شب گذشته ورداسکو در صحبت‌هایش گفته بود کورت مسابقه غیرعادی است و توپ‌ها هم خوب نیستند، شما هم چیز غیرعادی دیدید؟

من فقط فکر می‌کنم که او خیلی سریع بازی می‌کرد. دیدم که او چه می‌گفت. فکر نمی‌کنم کورت مسابقه مشکلی داشت. فکر می‌کنم غیرقابل باور است که ببینید توپ‌ها چه چرخشی دارند. واقعا همه چیز سریع و تعجب‌آور است.

* آیا از بازی‌های خود احساس رضایت دارید؟

همیشه خوب است که بهتر بازی کنیم. من انتظار داشتم فرصت‌های بیشتری را ایجاد می‌کردم. در حالت کلی فکر می‌کنم که امروز خیلی بهتر از قبل بازی کردم. البته در ست اول و دوم من تحت تاثیر سرعت رقیبم بود. او به خوبی و با هماهنگی قادر بود حرکت کند. او بازی را برای من سخت کرد. با وجود اینکه بادی هم می‌وزید اما روبین خیلی خوب بازی کرد.

* اگر بخواهند یک تغییر در تنیس ایجاد کنند دوست دارید چه چیزی باشد؟

ما واقعا الان زمان کافی برای گفت‌وگو نداریم. فکر می‌کنم تقویم کلی ماه ژانویه و نوامبر برای مسابقه بسته شده، فکر می‌کنید ما بهترین تقویم را داریم؟ من مطمئن نیستم. شما می‌دانستید تغییر یک مسابقه در جهان چقدر پیچیده و دشوار است؟

* از نظر آمادگی فیزیکی شرایط خوبی دارید؟

بله، احساس خوبی دارم. هنوز امیدوار هستم که روز به روز بهتر شوم. این واقعا برای من مهم است که چطور بازی کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.