بیرجند- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در رابطه با طرح عفاف وحجاب از ۳۱۰ اصل بیان شده ۲۱ اصل مربوط به نیروی انتظامی است  گفت: طرح عفاف وحجاب با قوت در نیری انتظامی در حال انجام است

 طرح عفاف وحجاب با قوت در نیروی انتظامی دنبال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند ؛حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یک کار جهادی در رابطه با گشترش فعالیتهای قرآنی وحفظ قؤان در نیروی انتظامی شکل گرفته است.

وی افزود: تا اواخر سال ۹۴ حدود ۵۳ هزار حافظ یک جزء تا سی جزء قرآن کریم داشتیم که امسال بیش از ۲۰ هزار نفر به این جمعیت افزوده می شود.

وی گفت: تا پایان سال گذشته ۵۳ هزار حافظ قرآن بود که امسال تا کنون بیش از ۲۰ هزار حافظ قرآن بر این جمعیت افزوده شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مقام معظم رهبری در رابطه به امربه معروف و نهی ازمنکر سفارش وتأکید زیادی دارند و طرح عفاف وحجاب در زمان ریاست جمهوری قبل مصوب  که در حال حاضر در نیروی انتظامی با قوت در حال انجام است و از وظایف ان جلوگیری از موضوعات اخلاقی، و در کل فشرده خدمات نیروی انتظامی امر به معروف ونهی ازمنکر است.

وی بیان داشت: در رابطه با عفاف وحجاب قانونی که از طریق رئیس جمهور در گذشته ابلاغ شده وطبق آن ۲۶ وزارتخانه مسئول شناخته شده اند و۳۱۰ اصل تنها ۲۱ اصل مربوط به نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی ناجا گفت: امربه معروف ونهی ازمنکر بهترین طرح برای جلوگیری از ناهنجاریهای بد اخلاقی در جامعه است که دراین راستا اگر همه به هم  کمک کنند اقدام خوبی انجام می شود.

بهرامی افزود: همه کارهای نیروی انتظامی در راستای امر به معروف ونهی ازمنکر، جلوگیری از ناهنجاریها از جمله بد اخلاقی ها است

وی اظهار داشت: از میان سازمانهایی که طبق اصل قانون امر به معروف ونهی از منکر است، نیروی انتظامی امر به معروف ونهی ازم نکر را جدی گرفته است.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی ناجا گفت: در راستای منویات رهبری به ویژه سبک زندگی تا کنون در برخی استانها در قالب برنامه‌های فرهنگی گام برداشته شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.