یزد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد از حضور بیش از ۲۰ شرکت یزدی در نمایشگاه صنعت پاکستان خبر داد.

۲۰ شرکت یزدی در نمایشگاه صنعت پاکستان  حضور دارند

به گزارش قدس آنلاین،  محمدرضا قمی صبح چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد اظهار داشت: نمایشگاه پاکستان از شش تا ۹ اسفند برگزار می‌شود و بیش از ۲۰ شرکت از استان یزد برای حضور در آن ثبت نام کردند.

وی افزود: برای این شرکتها ۷۰۰ متر مکعب در نمایشگاه صنعت پاکستان به یزد اختصاص یافته است  تا صنایع کاشی و سرامیک، فرش، پلاستیک، سیم و کابل، صنایع دستی و دیگر صنایع استان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد گفت: در ارتباط با بحث نمایشگاه‌ها، سعی شده که تولید کنندگان یزدی امکان حضور گسترده در نمایشگاه بین‌المللی را داشته باشند که یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه صنعت و معدن کنیا است.

قمی با اشاره به استقبال خوب تولیدکنندگان یزدی از این نمایشگاه‌ها اظهار داشت: قصد ما معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و تولیدات یزدی‌ها در سطح بین‌الملل است که تاکنون نیز تعدادی از متقاضیان حضور در این نمایشگاه‌ها مراحل مقدماتی کار را انجام داده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد  گفت: در نیمه نخست امسال بیش‌ از ۶۰ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی با مراجعه به مراکز علم و کار جذب بازار کار شدند که رضایت بخشی مطلوبی به همراه داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: خوشبختانه در سطح استان بر اساس تعامل و هماهنگی‌های صورت گرفته، طرح‌ها و اقداماتی در زمینه تحقق این سیاست‌ها یا انجام شده و یا در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.