با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان برای سه سال دیگر در ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابقا شد.

ابراهیمی ترکمان در ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابقا شد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی در حکمی «ابوذر ابراهیمی ترکمان» را به عنوان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب کرد.

متن حکم سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به ابوذر ابراهیمی ترکمان به شرح زیر است:

به استناد ماده ١٤ فصل دوم اساسنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده اجرایی جنابعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب می‌شوید. امید آنکه با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود نیروهای کارآمد، فرهیخته و آشنا به مسایل بین المللی در اعتلای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، گسترش مناسبات فرهنگی با ملل و اقوام مختلف به ویژه مسلمانان، تقویت و تنظیم مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها و سازمان‌های فرهنگی بین المللی و برنامه ریزی فرهنگی تبلیغی برای ایرانیان خارج از کشور و پیروان اهل بیت (ع) و علاقه مندان به فرهنگ و تمدن این سرزمین، موفق و موید باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.