حجت الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی و رئیس جدید دانشگاه مذاهب اسلامی از محمد مجتهد شبستری برای مناظره پیرامون مباحث هرمنوتیک دعوت کرد.

دعوت رئیس جدید دانشگاه مذاهب اسلامی از مجتهد شبستری برای مناظره

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی که روز گذشته به ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی نیز منصوب گردید با صدور پیامی  از محمد مجتهد شبستری برای مناظره در مباحث مختلف به ویژه بحث های هرمنوتیکی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی در این پیام که امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه منتشر شد، چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ادْعُ إِلی سَبیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبیلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدین

سوره مبارکه نحل آیه ۱۲۵

در روزهای گذشته جناب آقای محمد مجتهد شبستری مراجع عظام تقلید را به مناظره فراخوانده است. در این میان برخی از اندیشمندان حوزوی نیز برای مناظره اعلام آمادگی کرده اند.

از آنجاکه پرسش های وی ناظر به بحث های هرمنوتیکی است و اینجانب در این عرصه در دانشگاه دورهام انگلستان به تحصیل در مقطع دکتری پرداخته ام و همچنین سالیانی است در حوزه مقدسه قم به تدریس خارج فقه و اصول می پردازم، آمادگی خود را برای مناظره در محافل آکادمیک و علمی اعلام می دارم.

بدیهی است پرسش های مطروحه توسط ایشان، جزو دلمشغولی ها جدی بنده بوده و پیشینه آموزشی، پژوهشی و آثار منتشره اینجانب، ناظر به سوالات مطرح شده، گواه بر این است که این آمادگی فقط برای بیان و تبیین حقیقت است و لا غیر.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.