بجنورد-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان  خراسان شمالی گفت: طرح جامع شناسه دار کردن انبارها ومراکز ذخیره سازی کالا در استان با هدف جلوگیری از قاچاق کالا اجرایی می شود.

انبارها و مراکز ذخیره سازی کالا در خراسان شمالی شناسنامه دار می شوند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان شمالی، علی صدرزاده ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر شناسه دار کردن انبارها، ‌سردخانه ها، سیلوها و مراکز نگهداری کالاهای متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی و ایجاد و بهره‌برداری"سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا"، مقرر شده است طرح  مذکور هم زمان با کل کشور در استان خراسان شمالی نیزعملیاتی شود.
وی با اشاره به نحوه ثبت اطلاعات تصریح کرد : در همین خصوص کلیه مالکین انبارها ومراکز نگهداری کالا شامل واحد های اقتصادی و دستگاههای اجرایی استان اعم از دولتی و یا خصوصی که مبدا و یا مقصد حمل کالا قرار می گیرند ملزم به ثبت مشخصات خود در سامانه جامع انبار ها  تا حداکثر مورخ ۳۰ بهمن هستند. 
صدرزاده خاطرنشان کرد :بدیهی است با اتمام مهلت ثبت نام انبار ها و عدم انجام آن، مسئولیت عواقب ناشی از عدم ثبت آن ازجمله: عدم صدور بارنامه و برخورد مامورین نیروی انتظامی با حمل کالا به این انبار ها و... به عهده صاحبان انبار ها خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.