خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان با همکاری بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان جشنواره ملی داستان کوتاه مهدویت را برگزار می‌کند.

فراخوان جشنواره ملی داستان کوتاه مهدویت اعلام شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  این جشنواره در سه بخش داستان‌های ویژه سنین کودک، داستان‌های ویژه سنین نوجوان، داستان‌های ویژه بزرگ‌سال برگزار خواهد شد.

در این فراخوان ۱۱ محور پیشنهاد شده است و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در محورهای داستان‌های تاریخی از زندگی امام زمان(عج) و یاران ایشان، توسل به امام زمان و ارتباط قلبی و روحی با ایشان، مهدویت و دشمنان (صهیونیزم، وهابیت و غرب)، وظیفه‌شناسی و فعالیت مهدوی در اجتماع و خانواده، مدعیان دروغین و فرقه های انحرافی، انتظار و وظایف منتظران، آخرالزمان و فتنه‌ها و آسیب‌ها، مفاهیم زیبای دعای ندبه و صبح‌های آدینه مهدوی، سفر به جمکران و حال و هوای زیارت مهدوی، غم هجران امام و عاشقانه با امام، اشتیاق دیدار و وصال و تشرفات صادق به دبیرخانه این جشنواره ارسال دارند.

بخش ویژه این فراخوان به موضوع مهدویت و انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد و نویسندگان به غیر از محورهای پیشنهادی می‌توانند آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده و با فونت نازنین (سایز ۱۲) بوده و همراه با مشخصات کامل نویسنده به آدرس الکترونیکی  adabi.festival@gmail.com ارسال شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به این فراخوان ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ خواهد بود و نتایج برگزیدگان فراخوان جشنواره ملی داستان کوتاه مهدویت در اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.