بندر عباس- رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه تفاهم‌نامه توسعه گردشگری در جزایر لارک و هنگام بررسی می‌شود گفت: برای بررسی شرایط این دو جزیره تیم کارشناسی را اعزام می‌کنیم و تا پایان سال‌جاری کار بررسی‌ها انجام می‌شود.

گردشگری در جزایر لارک و هنگام توسعه می یابد

به گزارش قدس آنلاین، محمد سعیدی کیا ظهر چهارشنبه در نشست با جاسم جادری استاندار هرمزگان اظهارداشت: برای بررسی شرایط دو جزیره لارک و هنگام تیم کارشناسی را اعزام می‌کنیم و تا پایان سال جاری کار بررسی ها انجام می شود.

وی بیان‌داشت: تفاهم‌نامه توسعه گردشگری در جزایر لارک و هنگام را نیز بررسی و نتیجه نهایی آن اعلام می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: همچنین بررسی‌های مورد نیاز برای اجرای طرح‌های پرورش ماهی در قفس در جزایر هرمز و لارک را انجام می‌دهیم.

سعیدی‌کیا تصریح‌کرد: در سفر دیگری که در اسفند ماه به هرمزگان داریم تلاش می‌کنیم این طرح‌ها را نهایی کنیم.

جاسم جادری  در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های مختلف هرمزگان از جمله در زمینه‌های گردشگری و شیلاتی، اظهارداشت: در این راستا طرحی آماده کرده‌ایم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای امکانات توسعه گردشگری در جزایر لارک و هنگام با همکاری بنیاد مستضعفان ایجاد شود.

وی بیان‌داشت: ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری در این دو جزیره وجود دارد که می توان با ایجاد امکانات مناسب گردشگران بسیاری جذب کرد و موجب ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم این مناطق شد.

استاندار هرمزگان افزود: برای جزایر لارک و هنگام طرح‌های منطقه نمونه گردشگری نیز آماده شده است و می‌توان کار مطالعاتی بیشتری را نیز در این زمینه انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.