قزوین - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: حمایت از تولید و ارتقای سطح زندگی کارگران از سیاست های دولت یازدهم است.

دولت به ارتقای سطح زندگی کارگران کمک می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری قزوین، سعید شاهرخی در دیدار رئیس و اعضای خانه کارگر استان با وی که در سالن جلسات معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد بیان داشت: در بین تشکل های صنفی ، سیاسی و سازمان ها و نهاد های غیر دولتی،خانه کارگر از سابقه بالایی برخوردار می باشد و از اصیل ترین و تاثیر گذار ترین تشکل هایی است که  از قدمت و سابقه بلندی برخوردار است و نقش این تشکل در قبل از انقلاب برکسی پوشیده نیست.
وی افزود: یکی از افتخارات نظام صنفی و سیاسی  درجمهوری اسلامی این است که چنین تشکل ارزشی برپایه باورها و ارمان های نظام و انقلاب ،فعالیت های خود را دنبال کرده و در پی دفاع و تامین حق و حقوق کارگران بوده است .
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در جامعه، اقبال و اعتماد خوبی نسبت به خانه کارگری وجود دارد. تصریح کرد: امید واریم بتوانیم با کمک تشکل خانه کارگری،مسائل ومشکلات جامعه کارگری را بررسی و حل و فصل کنیم .
شاهرخی با اشاره به وضعیت دولت یازدهم اظهار داشت: دولت با شرایط بسیار سختی کار را آغاز کرد زمانی که فرصت های شغلی از دست رفته ،جامعه دچار رکود شده و تورم بالای ۴۰ درصد بود.
وی گفت: دولت در این مدت تلاش کرده، صنایع را احیاء و سرمایه گذاری های جدیدی انجام دهد و سرعت نرخ تورم را تک رقمی کند.
 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارگفت: براساس سیاست ها و برنامه های دولت با تمام توان تلاش خواهیم کرد به  مسائل و موضوعاتی چون توجه به معیشت مردم ، ارتقای  سطح زندگی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از صنعت و  حمایت از تولید  و کارگر را در دستور کار داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.