عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نیز دغدغه مواد مخدر وجود دارد لذا با امضای نمایندگان درخواست تشکیل فراکسیونی در این خصوص ارائه شده که بعد از بررسی برنامه ششم توسعه تشکیل شود.

ضرورت تشکیل فراکسیونی پیرامون اعتیاد در مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی کاظمی ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در  چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هم‌اکنون بزرگ‌ترین افتخار در کشور این است که امنیت دفاعی و نظامی خوبی هم در سطح جهان و هم در سطح منطقه داریم.

وی با اشاره به اینکه به همان میزان که قدرت نظامی و امنیت منطقه‌ای و جهانی داریم در درون جامعه با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم، افزود: امید است با همان اقتداری که در خارج از مرزها داریم بتوانیم مشکلات درونی را نیز برطرف کرده و به امنیت داخلی نیز دست پیدا کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسأله اصلی و اولویت کشور در درجه اول اقتصاد و اشتغال است که ارتباط مستقیم با مسأله اعتیاد دارد، گفت: اگر بتوانیم در مسأله ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم گامی برداریم زمینه رفع مشکلات در بحث مصرف مواد مخدر نیز فراهم می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: در تدوین برنامه ششم توسعه در زمینه توجه به جوانان، ورزش، آسیب‌های اجتماعی و... برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است که در صورت تصویب این برنامه اجرایی خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که آمارهای ارائه شده در شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری باید شفاف باشد، ادامه داد: آمار در زمینه مواد مخدر باید به گونه‌ایی باشد که به ما بگویید در حال حاضر کجا هستیم و به چه سمتی پیش می‌رویم.

وی با بیان اینکه متأسفانه علاوه بر افراد آسیب‌پذیر جامعه مشاهده می‌شود که مرفهان نیز به سمت مواد سوق پیدا کرده‌اند، اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز دغدغه مصرف و توزیع مواد مخدر وجود دارد لذا با امضای بیش از 100 نماینده درخواست تشکیل فراکسیونی در این خصوص ارائه شده که امید است بعد از بررسی برنامه ششم توسعه تشکیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.