سرمربی تیم سایپا می‌گوید جایگاه واقعی سایپا مکان فعلی آن نیست.

فرکی: جایگاه فعلی سایپا جایگاه واقعی این تیم نیست

به گزارش قدس آنلاین، حسین فرکی پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: امروز در مقابل ذوب آهن قرار گرفتیم و در نهایت امتیازها را تقسیم کردیم. در بازی رفت هم یک بر یک کردیم و امتیازها تقسیم شد. ما در هفته گذشته در دیدار برابر پرسپولیس با وجود بازی خوبی که انجام دادیم، شکست خوردیم اما امروز در دیدار برابر ذوب آهن که در رده‌های بالای جدول است و تیمی که با ۲۴ گل زده روند خوبی در گلزنی داشته است، به تساوی رسیدیم. این نخستین دیداری بود که ذوب آهن نتوانست در آن گلزنی کند. البته ما امروز اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. در کل بازی سختی را سپری کردیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم زیرا چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند و در واقع این بازی‌هایی که انجام می‌دهیم برای بازیکنان جدید ما نوعی بازی تدارکاتی است چون تا به حال فرصت کافی را برای انجام بازی تدارکاتی نداشته‌ایم.

وی ا فزود: دوشنبه هفته آینده باید با سیاه جامگان بازی کنیم و این فشردگی به هر حال وجود دارد. بعد از سیاه جامگان هم باید برابر پدیده بازی کنیم و در ادامه پنج روز بعد از آن هم باید با فولاد بازی کنیم. فاصله بین بازی‌ها این زمان را به ما نمی‌دهد که بتوانیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در کل بازیکنان‌مان امروز خیلی خوب تلاش کردند و نتیجه بازی هم صفر بر صفر شد.

وی درباره کیفیت زمین دستگردی هم گفت: اگر این زمین را با ورزشگاه آزادی یا یادگار امام و یا نقش جهان اصفهان مقایسه کنیم، این زمین مطمئنا کیفیت آن زمین‌ها را ندارد اما نسبت به قبل بهتر شده است. در مجموع بعضی از زمین‌های ما باید زیرسازی خوبی برایشان انجام شود.

وی در ادامه درباره جذب چند بازیکن جدید برای تیمش هم گفت: ما این بازیکنان را جذب کردیم که به ما کمک کنند و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم اما از طرفی باید به این بازیکنان حق بدهیم. همان طور که ما درک می‌کنیم اشتباه‌های ما به چه صورتی است این‌ها هم نیازمند زمان هستند تا به دور از فشار و استرس بتوانند به تیم کمک کنند اما به خاطر اینکه تیم ما در جایگاه مناسبی در جدول نیست، همین موضوع به بازیکنان استرس وارد کرده است اما مطمئنا امیدواریم این  بازیکنان جدید بتوانند به تیم کمک کنند تا با یکی، دو برد شرایط‌مان را در این جای جدول بهبود ببخشیم. جایگاه واقعی سایپا اینجای جدول نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.