کرج-استاندار البرز با اعلام اینکه تقسیم بندی منطقه ای شهرستان ها برای جمع آوری معتادن ضروری است، گفت: فرمانداران هر شهرستان با شناسایی و مکان یابی مناسب نقطه ای را برای ایجاد اردوگاه موقت درنظر بگیرند.

استاندار بر ایجاد اردوگاه موقت برای معتادان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین،سید حمید طهائی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: به موازات این مرکز لازم است مرکز ماده ۱۶ استان نیز هر چه سریعتر با تشکیل کارگروهی مستقل ایجاد شود

وی ادامه داد: عامل اصلی بیشتر درصد جرایم خرد معتادان متجاهر هستند و هر زمان این دسته از معتادان جمع آوری می شوند با کاهش مقطعی آمار جرایم خرد مواجه می شویم.

طهائی همچنین با تأکید برلزوم تشکیل کارگروه مستقلی با مدیریت معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری برای راه اندازی مرکز ماده ۱۶ در استان با مشارکت اعضای این شورا، گفت: لازم است که در کنار این امر مقدمات ایجاد مرکز اصلی ماده ۱۶ (اردوگاه مراقبی) استان نیز هر چه سریعتر فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: اقدامات برای جمع آوری معتادان متجاهر باید قاطعانه و بدون اغماض باشد چرا که چهره شهر نیز به جهت حضور این افراد آلوده می شود.

استاندار البرز با بیان اینکه هدف ایجاد اردوگاه مراقبتی نباید ایجاد امکانات برای معتادان باشد گفت: جنبه تبیهی و قهری با نگهداری این افراد در اردوگاه ها و ایجاد شرایط سخت باید سبب ساز عدم بازگشت دوباره به مواد مخدر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.