سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:نتوانستیم آنطور که باید و شاید کار تاکتیکی کنیم و باید قبول کنیم وقتی در دقیقه اول مقابل پرسپولیس گل می‌خورید کار سخت می‌شود.

سعداوی: مسئولیت باخت مقابل پرسپولیس با من است/ فولاد همیشگی نبودیم

به گزارش قدس آنلاین، نعیم سعداوی بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم به بازی بپردازم به لحاظ ذهنی آمادگی بازی را داشتیم و شناخت خوبی از پرسپولیس داشتیم اما فرصت لازم را در اختیار نداشتیم و با یک جلسه تمرین مقابل پرسپولیس بازی کردیم. نتوانستیم آنطور که باید و شاید کار تاکتیکی کنیم و باید قبول کنیم وقتی در دقیقه اول مقابل پرسپولیس گل می‌خورید کار سخت می‌شود. قبل از شروع بازی ۲۵ دقیقه تاخیر داشت و این مساله رو ی تمرکز بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. باید با تمام وجود از هواداران عذرخواهی کنم. آنها ما را کاملا تشویق کردند اما ما با این شکل باختیم. مسئولیت باخت صددرصد برعهده من است اما شک نکنید آینده خوبی در انتظار فولاد و بازیکنان خوبش است. باید این جوانان حمایت شوند. طبیعت فوتبال همین است. قرار نیست همیشه خوب باشیم. گاهی اوقات هم ممکن است به هر دلیلی خوب نباشیم.

سرمربی فولاد افزود: مهم‌ترین دلیل باخت ما به پرسپویلس همان ۱۰ دقیقه اول بود که دو گل خوردیم. حریف مهره‌های با کیفیتی دارد یا باید دفاع مطلق می‌کردیم یا برای جبران می‌آمدیم که ما راه دوم را انتخاب کردیم. تمام تعویض‌های ما تهاجمی بود و تلاش کردیم که به گل برسیم اما حریف روی ضدحملات موقعیت گل پیدا می‌کرد. 

وی در مورد اینکه چرا برخی بازیکنان از جمله ساسان انصاری عصبانی بودند، گفت: حرف شما را می‌پذیرم و شاید دلیل اصلی آن همین بازی بود اما ما به دنبال این بودیم که این نتیجه را جبران کنیم و شرمنده هواداران شدیم. آن هم در روزی که آنها آمدند و حمایت کردند. دوست نداشتیم در شهر خودمان این اتفاقات بیفتد اما افتاد. ما اصلا به چنین باختی فکر نمی‌کردیم و به تیم خودم فکر می‌کردم و شناختی که از حریف داشتم. ما خیلی خوب نقاط فنی را انتقال دادیم اما برخی مواقع اتفاقات غیرمترقبه رخ می‌دهد و همچنین اشتباهات فنی نیز غیرقابل پیش‌بینی است اما ما امروز با تمام وجود بازی کردیم و من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. ضمن اینکه هنوز هم فرصت داریم و اتفاق خاصی رخ نداده و جا برای جبران وجود دارد و تا پایان فصل این مسیر را با این هواداران ادامه می‌دهیم و فقط امیدوارم در انتها سرمان مقابل هواداران بالا باشد. 

سرمربی فولاد در مورد اینکه آیا از بازیکنان خارجی جدید این تیم راضی هست یا خیر گفت: ارنست بازیکن جدید ما چند ماهی از شرایط بازی دور بوده و نیاز به زمان دارد. او بازیکن با کیفیتی است و شرایط این بازی برایش سخت بود. ما دو بر صفر عقب بودیم و کار این بازیکن سخت شده بود اما در آینده ارنست بازیکنی می‌شود که به کار تیم خواهد آمد. 

وی افزود: از اول فصل تا حالا فشار کل لیگ روی ۱۲-۱۳ بازیکن بوده و ما نیاز داریم در ادامه بازیکن جذب کنیم تا شرایط بهتر شود. نمی‌خواستم این موضوع را از اول مطرح کنم که بگویند بهانه‌جویی می‌کنند اما مسئولیت شکست را قبول نکردند ولی به تیمم امیدوار هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.