بجنورد- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: یکی از اقدامات خوب سازمان ثبت اسناد واملاک، اجرای طرح کاداستر در استان های مختلف کشور بوده که اجرای این طرح باعث کاهش ملکی و تشکیل پرونده ها در دادگستری می شود.

اجرای طرح کاداستر باعث کاهش تشکیل پرونده در دادگستری می شود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزاللهی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی افزود: در اجرای این طرح مالکیت ها و مرز آن ها مشخص شده و اختلافات کاهش می یابد.
وی اظهار کرد:از این رو این سازمان به اجرای کامل این طرح اهتمام داشته و آن را پیگیری می کند.
وی در ادامه با اشاره به الکترونیکی شدن فعالیت های سازمان ثبت اسناد و امکلاک گفت: در حال حاضر به استعلامات ثبتی در کشور ۲۴ ساعته پاسخ داده می شود.
وی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک با بیش از ۱۰۰ سال قدمت وظایف حاکمیتی را بر دوش و هم اکنون بالغ بر ۹۰ درصد از خدمات گوناگون سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.
عزیزاللهی ادامه داد: با تدبیر ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دکتر تویسرکانی زیر ساختهای بسیار خوبی هم در حوزه الکترونیکی شدن فعالیت ها و هم خدمات در این سازمان انجام شده و طی سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه الکترونیکی شدن خدمات در ایت سازمان صورت پذیرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش سازمدت ثبت اسناد و املاک کشور گفت:اجرای دقیق قاندن کاداستر می تواند به بسیاری از مشکلات مانند پدیده زمین خواری جلوگیری کند .
محمد یاران خواستار اهتمام ویژه به ادامه این طرح در استان شد.
گفتنی است در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات مهدی بهنود مدیرکل سابق ثبت اسنادو املاک استان، علی اصغر اسدی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.