مشهد- قرعه کشی و گروه بندی سی و هفتمین مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی، آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی عصر چهارشنبه در مشهد برگزار شد.

گروه های مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در مشهد تعیین شدند

به گزارش قدس آنلاین، سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به صورت تیم به تیم، از فردا ۳۰ دی ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود عصر چهارشنبه با گروه بندی تیم ها آغاز به کار کرد.

گفتنی است در این مسابقات که به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، در این شهر برگزار می شود، ۴۰ تیم شرکت دارند.

در گروه نخست رشته پهلوانی این رقابت ها، تیم های خراسان رضوی، ایران الف، بلاروس، ایران ب و قرقیزستان به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه دوم این رشته نیز تیم های ارمنستان، مجارستان، روسیه، صربستان و گرجستان به رقابت می پردازند.

در گروه نخست رشته کشتی آزاد نیز تیم های ایران الف، ایران توسعه، قرقیزستان ب و آمریکای لاتین و در گروه دوم این رشته تیم های ایران ب، ایران جوانان، بلاروس و گرجستان به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین در گروه سوم این رشته نیز تیم های خراسان رضوی، مغولستان، ازبکستان و ارمنستان و در گروه چهارم آن تیم های قرقیزستان، اوکراین، عراق و قزاقستان الف به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین  در گروه نخست رشته کشتی فرنگی نیز تیم های ایران الف، ایران توسعه و بلغارستان و در گروه دوم تیم های ایران ب، ایران جوانان و اوکراین با یکدیگر مسابقه می دهند.

در گروه سوم این رشته نیز تیم های خراسان رضوی، عراق و گرجستان به رقابت می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.