مراسم اختتامیه اجلاس فناوری رسانه امشب ۲۹ دی ماه با حضور مدیران سازمان صداوسیما برگزار شد.

فاز اول تجهیزات فناوری فیبر نوری رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه امروز چهارشنبه ۲۹ دی با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی، رضا علیدادی معاون توسعه و فنی رسانه ملی، محمد فهمی دبیر اجلاس و قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه و مدیران و متخصصان این حوزه برگزار شد.

جعفر خسروی اجرای این برنامه را بر عهده داشت و در ابتدای اجلاس طی یک ارتباط تصویری با خراسان رضوی از رونمایی از فاز اول تجهیزات فناوری فیبر نوری خبر داد.

در این ارتباط تصویری گفته شد که در فاز نهایی، این طرح به ۳۲ منطقه فیبر نوری خراسان رضوی متصل می شود.

اولین سخنران این اجلاس محمد فهمی بود که با اشاره به استفاده از فناوری های نوین گفت: ما به یمن استفاده از فناوری های آی تی توانستیم ذخیره های خوبی داشته باشیم و استفاده کنیم که این ذخیره ها یکی از جنبه های رسانه های نوین است.

وی با اشاره به پتانسیل رسانه های نوین تصریح کرد: ما با هر وسیله و در هر مکان و زمانی می توانیم محتوای مورد نظر را به صورت تصویری و صوتی استفاده کنیم و می توان همه داشته ها را در این فضا در محیطی قرار داد که محیط «ابری» نامیده می شود.

فهمی با بیان گزارشی از دو روز برگزاری این اجلاس اعلام کرد: اجلاس سیزدهم با چهار رویداد بزرگ همراه بود که از جمله آن می توان به نشست های تخصصی، حضور مهمانان بین المللی و سخنرانی هایی با تمرکز بر رسانه های نوین و فضای مجازی اشاره کرد.

وی در پایان سخنانش گفت: هر اجلاسی که برگزار می شود چند محصول نو و دانش بنیان به امکانات رسانه ملی اضافه می کند که در این اجلاس هم این چنین بود و از طرف دیگر ما ارزیابی عملکرد همکاران فنی در مراکز و تهران را داشتیم که امشب نتایج برگزیدگان این ارزیابی مشخص می شود. تمام تلاش ما این است که از همه ظرفیت ها و دانش فنی خود استفاده کنیم.

بعد از سخنان فهمی، علیرضا قربانی به اجرای قطعاتی موسیقایی پرداخت.

سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی بعد از دو روز به کار خود پایان می دهد.

این اجلاس طی دو روز ۲۸ و ۲۹ دی ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و استادان و متخصصان داخلی و خارجی در حوزه فناوری رسانه طی این دو روز در نشست های مختلفی حضور یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.