بیرجند- سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان از راه اندازی بخش جراحی عمومی بیمارستان خاتم الانبیا اسدیه در دهه فجر خبرداد و اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان مراجعه مردم به مرکز استان کاهش می یابد.

بخش جراحی عمومی بیمارستان خاتم الانبیا  شهرستان درمیان دهه فجرافتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ محمد شفیع عثمانی شامگاه  چهارشنبه در کارگروه امنیت غذایی شهرستان درمیان از راه اندازی بخش جراحی عمومی بیمارستان خاتم الانبیا اسدیه در دهه فجر خبرداد و اظهار داشت: کمبود پرسنل و امکانات از مهم ترین مشکلات این بیمارستان است و تلاش ما بر این است که تا در سال‌های آینده این مشکلات را به حداقل برسانیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان همچنین از افتتاح پایگاه اورژانس شهرقهستان دردهه فجر خبرداد وافزود: هم اکنون در شهرستان درمیان۱۰مرکز خدماتی و درمانی، ۸ پایگاه سلامت و ۳۴ خانه بهداشت به مردم خدمات ارائه می دهند.

عثمانی از قند و فشار خون به عنوان دوبیماری خاموش یاد کرد و اذعان داشت: این بیماری ها باید در دوران خاموشی شناسایی و در مراحل اولیه درمیان شود.

وی یادآورشد: ۵ درصد افراد بالای ۳۰ سال مبتلا به دیابت و ۱۵ درصد مبتلا به فشار خون هستند از این رو فشار و قندخون افراد بالای ۳۰ سال به صورت رایگان کنترل می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان یاداورشد : در سه ماهه سوم سال جاری ۳ هزارو ۹۱۸ مورد کلرزنی در شبکه های آبرسانی در شهرستان انجام شده و ۲۴۶ برنامه اموزشی در زمینه های بهداشتی ارائه شده که ۴۶ هزار نفر در این برنامه ها مشارکت داشته اند.

عثمانی گفت: همچنین توزیع ۳۷۰ سبد غذایی، کشف و معدوم سازی ۸۶ کیلوگرم موادغذایی فاسد، ۶۹ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی و انجام مکمل یاری دانش آموزان را دیگر اقدامت این شبکه در سه ماهه سوم سال جاری عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.