قطارهای ویژه غدیر با افتخار تولید ملی و ساخته دست های توانمند متخصصین داخلی می باشند.

قطارهای ویژه غدیر؛ دستاوردی ملی با 10 ویژگی منحصر بفرد

به گزارش قدس آنلاین، قطارهای ویژه غدیر به عنوان مجلل ترین، ایمن ترین و پر سرعت ترین قطار کشور با رعایت استانداردهای روز دنیا به سفارش شرکت ریل ترابر سبا و با بهره گیری از توان خبره ترین متخصصین داخلی تولید شده است و هم اکنون همه روزه در مسیرهای تهران- مشهد و بالعکس و همچنین به صورت یک روز در میان در مسیر اصفهان- مشهد و بالعکس آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیز می باشد.
شرکت ریل ترابر سبا با افتخار خدمات ویژه خود را با رعایت حقوق مسافرین با عادلانه ترین قیمت در اختیار تمامی اقشار جامعه ایران اسلامی قرار می دهد.
 
***ویژگی قطارهای ویژه غدیر

1- قطارهای ویژه غدیر با  برخورداری از سیستم Bombardier آلمان قابلیت حرکت با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت که ناچیز ترین لغزش در هنگام حرکت را دارا است و حس آرامش و رفاه در سفر را فراهم خواهد نمود.

2- قطارهای ویژه غدیر با برخورداری از سیستم ترمز Anti Skid یا ضد قفل و لغزش دارای ایمنی بالا در هنگام استفاده از  ترمز در سرعت بالا و شرایط خاص می باشند.

3- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از سیستم پیشرفته Plc توسط مانیتورینگ دائمی و کنترل سیستم برق ضمن افزایش ایمنی با بازدهی بهتر سیستم تهویه فضایی با دمای متناسب و ایده آل را ضمانت خواهند نمود.

4- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از سیستم عطر افشان مشام مسافرین را با رایحه ویژه خود خاطره انگیز خواهد نمود.

5- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از سیستم منحصر به فرد صوتی و تصویر لمسی (ip)، با قابلیت پخش فیلم، موسیقی و دیگر محتواهای سرگرمی بصورت انتخابی از آرشیو نامحدود، نمایش موقعیت مکانی، سرعت و اطلاعات مسیر، سیستم احضار مهماندار و نمایش محتوا در دستگاه های الکترونیکی قابل حمل(گوشی، تبلت، لپ تاپ و ...) در تمامی طول سفر مسافرین خود را به بهترین وجه و بالاترین کیفیت سرگرم خواهند نمود.

6- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از پیشرفته ترین سیستم سرویس بهداشتی با نظافت و آبکشی تمام اتوماتیک در سرویس های ایرانی و فرنگی خود ضمن رعایت موازین شرعی دارای بالاترین استاندارد های بهداشتی می باشند.

7- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از سیستم های نگهداری و فرآوری مواد غذایی برای هر واگن بصورت مستقل از رستوران شرایط ویژه ای را جهت پذیرایی از مسافرین خود با انواع غذاهای گرم، سرد و انواع نوشیدنی ها فراهم خواهد نمود.

8- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از مواد ضد حریق و خود خاموش در تولید بدنه داخلی در برابر آتش سوزی کاملا ایمن هستند.

9- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از سیستم درب های پنوماتیک(اتوماتیک لمسی) در داخل واگن ها ایمنی و رفاه در عبور و مرور را برای مسافران خود به ارمغان می آورند.
قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از سیستم تنظیم دمای دلخواه برای هر یک از کوپه ها به صورت مستقل، شرایط دمایی را برای مسافرین خود سفارشی خواهند نمود.

10- قطارهای ویژه غدیر با بهره گیری از میهمانداران زبده که طی سیر مراحل ویژه گزینش شده و دوره های تخصصی لازم را گذرانده اند شایسته ترین خدمات را به مسافرین خود ارائه خواهند نمود.

11- قطارهای ویژه غدیر با افتخار تولید ملی و ساخته دست های توانمند متخصصین داخلی می باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.