بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۹ قطعه اشیای عتیقه دوران سلوکی و ایلخانی و دستگیری یک متهم خبر داد.

 ۹ قطعه اشیای عتیقه در مانه و سملقان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی با اعلام جرئیات این خبر گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی در شهر آشخانه در زمینه نگهداری اشیاء عتیقه و آثار باستانی فعالیت دارد، موضوع در دستور کار مأموران این شهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از منزل فرد موردنظر ۹ قطعه اشیای عتیقه کشف کردند، افزود: این اشیا شامل دو سکه دوران سلوکی و ایلخانی، انگشتر، تندیس حیوانی، سنگ معدنی، قاشق،سینی و بشقاب و جام دوره های ماقبل تاریخ است.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با بیان اینکه اشیای عتیقه و باستانی کشف شده برای بررسی بیشتر در اختیار میراث فرهنگی این شهرستان قرار گرفت، تصریح کرد: متهم نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ رختیانی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و پلیس را درانجام هرچه بهتر ماموریت‌هایش همراهی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.