قائم شهر- رئیس شورای عالی حوزه علمیه قم گفت: هیچگاه نباید مقابل ظلم و کفر کوتاه آمد چراکه ائمه و معصومین در مقابل ظلم و کفر کوتاه نیامدند.

نباید در مقابل ظلم و کفر کوتاه آمد / فدائیان اسلام نمونه بارز استقامت هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله مرتضی مقتدایی شامگاه چهارشنبه در سی و پنجمین یادواره شهدای عظیم الشان فدائیان اسلام در مسجد جامع قائم شهر با اشاره به اینکه سربلندی امروز اسلام به برکت خون امام حسین(ع) است، افزود: سرنوشت همه انسانهایی که در راه دین استقامت دارند و صبوری، مجاهدت و ایثار می کنند، بهشت است.

وی یادآور شد: شهید نواب صفوی و یاران وفادارش نمونه بارز مبارزین انقلاب اسلامی هستند که در میدان نبرد با کفر استقامت و مردم را به اسلام و انقلاب دعوت کردند.

رئیس شورای عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه فدائیان اسلام از پیشتازان مبارزات اسلامی و مکتبی بر ضد رژیم ستمشاهی و استعمار بودند، اضافه کرد: شهید نواب صفوی خواست تا با چشمانی باز اعدام شود و شاهد شهادت خودش باشد.

آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از ارکان انقلاب اسلامی بود، ایشان را اسوه صبر و استقامت دانست و افزود: همین خصایص آیت الله هاشمی موجب شد تا در مقابل شکنجه های رژیم پهلوی مقاومت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.