بجنورد –رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از راه یابی ۱۲ اثر نمایشی به بخش بازبینی چهارمین جشنواره تئاتر جوان سوره ماه خبر داد.

۱۲ اثر نمایشی به بخش بازبینی جشنواره تئاتر سوره ماه راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، وحید نمازی گفت: آثار راه یافته به مرحله بازبینی طی دو روز آینده توسط هئیت داوران سعید آقایی، رضا ارغیانی و ابوالقاسم یزدانی بازبینی خواهند شد.

وی اظهار داشت: به سبک پروانه ها به نویسندگی عباس جانفدا و کارگردانی فاطمه وطنی، کاکتوس با روبان قرمز به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی محمد ابدال ، لابی به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی یاسمن گلرخ ، یه پلاک به کارگردانی و نویسندگی محمد امین دهدلی، اچینو به نویسندگی طیبه رضایی کمساری و کارگردانی محمد ابدال از جمله آثار راه یافته از بجنورد به بخش بازبینی این جشنواره است.

وی افزود: در همسایگی بهشت به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی زهرا ایزانلو از شیروان، سرودی برای مادران به نویسندگی حسین پناهی و کارگردانی محمود عباس پور از اسفراین، ما زنده ایم به نویسندگی کریم عظیمی چجین و کارگردانی فاطمه رستمی از آشخانه از دیگر آثار راه یافته به بخش بازبینی جشنواره است.

نمازی خاطر نشان کرد: خنکای ختم خاطره به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ ، و کارگردانی سید امیر حسین جان نثار ، مرگ جشن عروسک به نویسندگی و کارگردانی امیر رضا فدایی، ماریا به نویسندگی سهیل سعادت فر و کارگردانی مرتضی رستمی از بجنورد و اثر نمایشی پشت کلانتری به نویسندگی علی اصغری و کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین از دیگر آثار راه یافته به این بخش از جشنواره است.

گفتنی است چهارمین جشنواره تئاتر جوان سوره ماه از ۷ تا ۹ بهمن ماه سال جاری در بجنورد برگزار و در پایان ۵ گروه نمایشی به عنوان برتر معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.