بجنورد- مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: سرود ملی با حضور هزار و۳۵۷ دانش آموز دختر در مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به کشور اجرا می شود.

سرود ملی در مراسم زنگ انقلاب خراسان شمالی اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی شمالی، براتعلی حاتمی درکمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر افزود: حضور معلمان و دانش آموزان در تمامی عرصه های مهم تاریخ به عنوان حامی انقلاب اسلامی موجب افتخار بوده است و برگزاری باشکوه جشن سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت و حضور حداکثری باید به عنوان یک جشن ملی برگزار شود.

وی ادامه داد: رویکرد بر نامه ها ی گرامیداشت دهه فجر می بایست با محوریت مدارس و دانش آموزان و آشنایی آنان با ارزشهای والای انقلاب باشد.

حاتمی  بیان کرد: خون های زیادی پای این مملکت ریخته شده تا انقلاب به ثمر برسد با گرامیداشت دهه فجر باید زمینه ای فراهم شود تا ارزشهای آن را نسل جدید درک و در حراست از آنها بکوشند.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی مهمترین برنامه های پیش بینی شده این کمیته را  اجرای مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به کشور، فضاسازی تبلیغی و محیطی، اجرای سرود ملی با حضور هزار و۳۵۷ دانش آموز دختر، برپایی نمایشگاه ها با محتوای انقلاب  ، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی بین دانش آموزان و معلمان، برگزاری نشستهای روشنگری ویژه دانش آموزان، غبار روبی گلزار شهدا ودیدار با خانواده شهدای فرهنگی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.