شهرکرد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای صنعتی و تولیدی استان چهارمحال و بختیاری در طرحی با عنوان میز معرفی ظرفیت‌های استان در اتاق بازرگانی ایران ارائه شد.

دستاوردها و ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در اتاق بازرگانی ایران معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی شهرکرد، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای صنعتی و تولیدی استان چهارمحال و بختیاری در طرحی با عنوان میز معرفی ظرفیت‌های استان در اتاق بازرگانی ایران ارائه گردید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این میز معرفی یک روزه در حضور رؤسای اتاق‌های بازرگانی ایران، نمایندگان اتاق های بازرگانی کشور و میهمانان ویژه در تهران برگزار شد.

سید محمدرضا سید نبوی افزود: جذب سرمایه‌گذار، بهبود بازاریابی، صادرات و فروش بیشتر محصولات تولیدی استان از اهداف اصلی حضور در این میز معرفی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌هایی جهت ارائه محصولات استان به بازارهای کشور و سایر کشورها، معرفی تولیدکنندگان و معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر اهداف مهم حضور در میز معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای استان است.

شایان ذکر است غرفه استان چهارمحال وبختیاری با استقبال چشمگیر مهمانان و مسئولین روبرو شد و در کنار معرفی دستاوردها و محصولات استان، قسمتی از فرهنگ بومی و محلی استان با نصب سیاه چادر و توزیع غذاهای محلی و توزیع سوغات به بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.