رشتخوار -رییس شورای بخش مرکزی رشتخوار گفت: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افتتاح پروژه‌های مربوط به این وزارتخانه و دیدار بامردم به رشتخوار و خواف در دهه فجر سفر می کند.

 افزایش پوشش ارتباطی شهرستان رشتخوار  از مطالبات اولیه مرم است

اصغر رمضانی درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت : محمود واعظی علاوه بر افتتاح پروژه‌های مخابراتی و بازدید از برخی پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، وی با مردم  شهرستانهای رشتخوار و خواف دیدار می کند.

وی با درخواست از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه شبکه نسل سه و چهار همراه اول و ایرانسل، افزایش پوشش ارتباطی شهرستان رشتخوار  از مطالبات اولیه مرم است.

رمضانی  گفت:در حال حاضر پوشش تلفن همراه در سطح شهرستان رشتخوار نامناسب است و مورد اعتراض نقاط محروم  روستایی می باشد که باید این مشکل حل شود.
رییس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار  همچنین خواستار تزریق اعتبار برای پوشش ای دی اس ال و تلفن ثابت در شهرستان رشتخوار شد.

وی با تأکید برضرورت ارتقاء شبکه موبایل و اینترنت پرسرعت به عنوان مطالبه مردم و جوانان شهرستان، اظهار کرد: از ۷۰روستای شهرستان  ۱۳ روستا از تلفن ثابت بی سیم استفاده می کنند.

به گفته این مسئول در رشتخوار  همچنین در زمینه اپراتور همراه اول نیازمند تقویت آنتن دهی در سطح  برخی از روستا های بخش مرکزی و جنگل برای رفع نقاط کور جهت شبکه تلفن ثابت و اینترنت هستند.

رمضانی گفت: با وجود ۱۷ هزار مشترک تلفن ثابت و بیش از ۴۰هزار مشترک تلفن همرا در این شهرستان هنوز مردم از اینترنت فورجی و تریجی در این شهرستان محرومند که در استانه سفر وزیر مردم از پوشش این  اینترنت برخوردار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.