گروه تروریستی فتح الشام (النصره سابق) انفجار تروریستی در محله 'کفرسوسه' در دمشق که باعث کشته شدن 9 نفر شد را برعهده گرفت

گروه تروریستی فتح الشام حمله به کفرسوسه دمشق را برعهده گرفت

به گزارس "قدس آنلاین"؛ این گروه تروریستی که در زمان حاضر بخش های از غوطه شرقی دمشق را در اشغال دارد در بیانیه ای مسئولیت حمله تروریستی درمحله کفرسوسه دمشق را برعهد گرفت.
یک تروریست انتحاری، شامگاه پنجشنبه هفته گذشته کمربند انفجاری خود را منطقه پرتردد 'حی الحمریه' در کفرسوسه دمشق در نزدیکی یک باشگاه ورزشی منفجر کرد.
به گفته وی در پی این انفجار انتحاری، 9 نفر که بیشتر آنها از نیروهای ارتش سوریه بودند، کشته و 14 نفر دیگر مجروح شدند و خسارات زیادی به منازل مسکونی و برخی خودروهای پارک شده در محل وارد شد.
کفرسوسه از مناطق مهم دمشق است که درغرب این شهر واقع است و مراکز مهمی همچون نخست وزیری و بسیاری از ادارات دولتی در نزدیکی آن قرار داد.
شهید عماد مغنیه از فرمانده هان بزرگ حزب الله لبنان در یکی از خیابان های کفرسوسه به شهادت رسید.
گروه های تروریستی جیش الاسلام، جبهه النصره و فیلق الرحمن موجود درغوطه شرقی، محله های مسکونی، مدارس و نمایندگی های سیاسی کشورها در دمشق را با موشک و خمپاره هدف قرار می دهند.
شهرک دوما بزرگترین و اصلی ترین پایگاه گروه تروریستی جیش الاسلام درغوطه شرقی دمشق است و تروریست ها از این منطقه، محله های مسکونی پایتخت سوریه را گلوله باران می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.