مرد شماره دو جهان در دور دوم تنیس اوپن استرالیا مغلوب حریف ازبکستانی اش شد و از این رقابت ها کنار رفت اما میلوش رائونیچ به راحتی به دور سوم صعود کرد.

شوک بزرگ به تنیس آزاد استرالیا با حذف جوکوویچ

به گزارش قدس آنلاین، دور دوم تنیس اوپن استرلیا امروز (پنجشنبه) پیگیری شد که در مهمترین بازی نواک جوکوویچ سه بر دو مغلوب حریف ازبکستانی‌اش شد. دنیس ایستومین که رتبه ۱۱۷ تنیس مردان را دارد در ست نخست ۷ بر ۶ مرد شماره دو جهان را شکست داد. تنیسور ازبکستانی در ست دوم نیز تنها یک امتیاز با کسب این ست فاصله داشت اما جوکوویچ بازی را پنج بر پنج کرد و در نهایت هفت بر پنج پیروز شد. مرد شماره دو جهان پس از این برد در شرایط بهتری قرار گرفت و توانست ست سوم را به راحتی به خود اختصاص دهد. جوکوویچ ۶ بر دو پیروز شد. 

در ست چهارم اما تنیسور ازبکستانی پیش افتاد. ایستومین در حالی که چهار بر یک از جوکوویچ پیش بود سه گیم را واگذار کرد و بازی چهار بر چهار شد اما در نهایت تنیسور آسیایی هفت بر ۶ ست چهارم را به نفع خود به پایان رساند تا بازی در ست پنجم پیگیری شود. در این ست نیز رقابت نزدیک بود. تنیسور ازبک توانست پنج بر سه پیش بیفتد اما جوکوویچ گیم بعدی را به خود اختصاص داد و اجازه نداد حریف کم نام و نشانش پیروز این دیدار شود. در نهایت جوکوویچ گیم بعدی را واگذار کرد و از این بازی ها حذف شد.

این بازی نزدیک به پنج ساعت طول کشید.

در دیگر بازی ها میلوش رائونیچ سه بر صفر گیل مولر لوکزامبورگی را شکست داد. مرد شماره سه جهان ست اول و دو م را با نتایج ۶ بر سه و ۶ بر چهار پیروز شد اما در ست سوم به سختی و با نتیجه ۷ بر ۶ حریف خود را شکست داد و به دور سوم صعود کرد.

همچنین ریچار گاسکه فرانسوی سه بر صفر کارلوس برلوک آرژانتینی را شکست داد. داوید فرر اسپانیایی سه بر یک برابر اسکوبدو آمریکایی پیروز شد.  دیوید گوفین بلژیکی سه بر صفر استفانک را شکست داد.

در دیگر بازی ها پابلو کارنو بوستا و روبرتو بائوتیستا اسپانیایی ژیل سیمون و گائل مونفیس فرانسوی و دیمیتروف بلغارستان با شکست حریفانشان به دور سوم صعود کردند.
 در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا به راحتی و با نتیجه دو بر صفر بلینکووا روس را شکست داد. یوهانا کونتا بریتانیایی دو بر صفر برابر اوسکا ژاپنی پیروز شد. دومنیکا سیبولکووا با نتیجه مشابه وی سو تایوانی را مغلوب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.