مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشهد در سال میزبان حدود ۲۵ میلیون زائر است، گفت: بزرگ‌ترین امتیاز کارکنان راه آهن این است که خادم امام رضا(ع) محسوب می‌شوند.

بزرگ‌ترین امتیاز کارکنان راه آهن این است که خادم امام رضا(ع) محسوب می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل راه آهن کشور با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی در تامین واگن قطار سرمایه گذاری می‌کند، گفت: شورای اقتصادی آستان قدس از سودآوری محل برخی از پروژه ها این آستان در جهت سرمایه گذاری تامین واگن قطار اقدام می کند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی اظهار کرد: با توجه به اینکه مشهد در سال میزبان حدود ۲۵ میلیون زائر است و ۱۳ میلیون نفر از این تعداد با قطار وارد می‌شوند نشان می‌دهد که حدود ۵۳ درصد زائران از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی افزود: درصد زائرانی که با هواپیما به مشهد می‌آیند رقم بالایی نیست و قطار نیز نسبت به اتوبوس راحت‌تر است و با نگاهی از دور می‌توان گفت که بیش از ۳۰ درصد زائران با قطار به مشهد وارد می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: بزرگ‌ترین امتیاز کارکنان راه آهن این است که خادم امام رضا(ع) محسوب می‌شوید و نقش فعالیت‌های شما در مسائل کلی نظام امتیازی برای کار شماست که امیدواریم با موفقیت انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت کاهش مصرف در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ۶۰ درصد از تحقق اقتصاد مقاومتی به مقوله مصرف مربوط می‌شود و ۴۰ درصد به تولید ارتباط دارد بنابراین اگر مصرف را کاهش دهیم به اقتصاد مقاومتی کمک می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.