ساری- معاون توسعه پیش بینی هواشناسی مرکز مازندران گفت: با نفوذ سامانه سرد بارشی در آسمان مازندران طی هفته آینده، مردم این استان هفته ای سرد را پیش رو دارند.

هفته آینده مازندران سرد و خزر طوفانی است

به گزارش قدس آنلاین، احمد اسدی با بیان اینکه سامانه سرد بارشی در هفته آینده استان مازندران را تحت تأثیر قرار خواهد داد اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از روز جمعه تا روز یکشنبه اینده مازندران با توجه به شکل ‌گیری جریان های شمالی، با بارش پراکنده باران، وزش باد، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده برف در ارتفاعات روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه کاهش ۲ تا سه درجه ای هوا پیش بینی شده است، ادامه داد: اواخر روز یکشنبه هفته آینده با نفوذ سامانه سرد بارشی به استان، بارش باران همراه با وزش باد شدید شروع شده و روز دوشنبه ضمن تشدید بارش باران، دمای هوا هم چهار تا ۸ درجه کاهش می ‌یابد.
معاون توسعه پیش بینی هواشناسی مرکز مازندران ادامه داد: برای روز دوشنبه علاوه بر بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ ها، در مناطق ساحلی و جلگه‌ ای نیز بارش برف و باران پیش‌ بینی می‌گردد.

وی در خصوص شرایط دریای خزر در این مدت گفت: دریای خزر طوفانی خواهد بود و صیادان و ماهیگیران با توجه به دستورات اداره هواشناسی اقدام به صید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.