اهواز _فرمانده انتظامی خوزستان در بازرسی از این انبار، مقدار ۲۵۴ تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد

 کشف۲۵۴ تن برنج خارجی قاچاق در اهواز

 به گزارش قدس آنلاین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی یک انبار بزرگ برنج قاچاق را در کلانشهر اهواز کشف و پلمب کردند.

سردار محمدرضا اسحاقی در این ارتباط توضیح داد:در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدام های پلیسی انبار دپوی محموله برنج قاچاق را در اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از این مکان بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار، مقدار ۲۵۴ تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

سردار اسحاقی افزود: در این راستا ماموران پلیس این انبار را با حضور نماینده اداره های کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت خوزستان پلمب و مالک انبار را بازداشت و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان همنچنان با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.