پس از وقوع حادثه ناگوار آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو عده‌ای با تهییج رسانه‌های معاند اقدام به سواستفاده سیاسی کردند که با واکنش‌هایی روبرو شد.

واکنش‌های توئیتری به #مرده_خواران_سیاسی حادثه پلاسکو +تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، صبح امروز بسیاری از مردمی که برای رفتن به محل کار خود از خیابان فردوسی و جمهوری می‌گذشتند شاهد حادثه‌ای تکرار نشدنی بودند.

حوالی ساعت 8 صبح، شعله‌های آتش از طبقات فوقانی مجتمع تجاری صنعتی پلاسکو که در خیابان جمهوری تقاطع چهارراه استانبول واقع است، مشاهده شد و از همان ابتدا صدای آژیر ماشین‌های آتش‌نشانی و امدادی که برای کمک به حادثه دیدگان به محل اعزام شده بودند به گوش رسید.

مدت زیادی نگذشت که آتش‌سوزی مجتمع پلاسکو با همت مجاهدانه ماموران آتش‌نشانی اطفا شد و پس از آن شرایط تقریبا به حالت عادی بازگشت اما علی‌رغم برآوردها ناگهان ساختمان 15 طبقه خیابان جمهوری در کمتر از چندثانیه فرو ریخت.

از اولین لحظات این واقعه تعداد زیادی از مسئولین شهری و مدیران دولتی نظیر شهردار و استاندار تهران برای مدیریت میدانی وارد محل حادثه شده و از نزدیک در جریان اتفاقات قرار گرفتند و دستورات لازم را نیز صادر نمودند.

واکنش‌های توئیتری به #مرده_خوران_سیاسی حادثه پلاسکو +تصاویر

اما در طرف مقابل، همانند دفعات قبل رسانه‌های معاند که این حادثه را فرصتی برای بهره‌برداری سیاسی می‌دیدند مردم را به واکنش‌هایی فراخواندند که نشان از سواستفاده از احساسات عمومی داشت آن هم در زمانی که آتش نشانان و مسئولین همپای هم در حال کمک به سانحه‌دیدگان بودند.

 واکنش‌های توئیتری به #مرده_خوران_سیاسی حادثه پلاسکو

 واکنش‌های توئیتری به #مرده_خوران_سیاسی حادثه پلاسکو

واکنش فعالین سعودی به حادثه پلاسکو 

واکنش‌های توئیتری به #مرده_خوران_سیاسی حادثه پلاسکو

 واکنش جالب به توئیت یک صهیونیست درباره فروریختن ساختمان پلاسکو

در ادامه به واکنش‌های فعالین فضای مجازی به سواستفاده کنندگان از احساسات مردمی برای رسیدن به مقاصد سیاسی و مرده‌خواری رسانه‌های ضدانقلاب اشاره میکنیم:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.