ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی با هدف متوقف ساختن تجاوز و دفع حملات ائتلاف متجاوز سعودی، شماری از نظامیان سعودی و مزدوران این رژیم را به هلاکت رساندند.

جدیدترین اخبار از جبهه‌های نبرد در یمن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المیادین، یک منبع نظامی گفت که تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به تداوم حملات عربستان، 3 نظامی سعودی را در دو پایگاه المعنق و القرن در جیزان از پای در آوردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین یک خودروی نظامی سعودی را در جبل قیس منهدم کردند که تمام سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز دژهای دفاعی نظامیان سعودی در پایگاه ملحمه در جیزان را گلوله‌باران کرد.

ارتش و کمیته‌های مردمی با موشک‌های کاتیوشا پادگان عرابه و گذرگاه علب و مراکز تجمع نظامیان سعودی در مجتمع دولتی شهر الربوعه در عسیر را هدف قرار دادند.

دو سرکرده مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به نام‌های سیف الجحافی و محمد الیهری در درگیری‌ با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بخش ساحلی ذُباب در جنوب غرب تعز به هلاکت رسیدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی صبح امروز بارها منطقه الجدید واقع بین المخا و ذباب را به منظور پشتیبانی از پیشروی مزدوران منصور هادی به این منطقه بمباران کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز حمله مزدوران منصور هادی به سمت التلة السوداء در منطقه عُصیفره  و منطقه الاربعیت در غرب شهر تعز را دفع کردند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

همچنین در پی دفع حمله مزدوران منصور هادی به سمت منطقه الشبکه در بخش الوازعیه در جنوب غرب تعز شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی مراکز تجمع مزدوران منصور هادی در تپه‌های المُریحات را هدف حملات خود قرار دادند و حمله آن‌ها به سمت منطقه المدفون در شمال شرق صنعا را دفع کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امروز چندین بار منطقه الثعبان و آل مجدع در باقِم صعده را هدف قرار دادند.

توپخانه رژیم سعودی نیز دو منطقه آل‌الشیخ و آل عیاش در بخش مُنبه در غرب صعده و بخش الحَجیله در شمال شهر الحُدیده در غرب یمن را گلوله‌باران کرد.

حملات ائتلاف متجاوز سعودی به یمن به‌بهانه بازگرداندن مشروعیت به این کشور به‌نمایندگی عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن از ششم فروردین ماه 1394 آغاز شده است.

رژیم سعودی با وجود حملات بی‌وقفه خود که حاصل آن کشته و زخمی شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است، نتوانسته است هیچ کدام از اهداف شوم خود را در راستای سلطه بر یمن و منابع آن محقق کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.