وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای ایجاد اسکله صادراتی برای تسهیل صادرات محصولات کارخانجات سیمان شهرستان‌های دشتستان و دشتی در استان بوشهر، وزارت راه و شهرسازی بسته‌های ویژه حمایتی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

ارائه بسته‌های ویژه حمایتی برای سرمایه‌گذاران ایجاد اسکله صادراتی در استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، عباس آخوندی بعد از ظهر امروز در حاشیه به‌سازی قطعه  اول محور شهرخورموج به روستاهای لاور شرقی و دشت یلنگ شهرستان دشتی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به این‌که کارخانه سیمان مند در این منطقه در حال احداث است، تحولات حمل و نقلی در منطقه رخ خواهد داد که ضرورت اجرای این قطعه به خوبی احساس شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات این محور از منابع استان است که پس از بررسی از سایر منابع کمک‌های لازم در راستای تصریح در اجرای این طرح جهت روسازی، آسفالت و علائم این مسیر تامین اعتبار می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بدون پاسخ مناسب و شفاف درباره سیاست های این وزارتخانه برای اجرای راه آهن بوشهر به فارس عنوان کرد: امشب در مرکز استان بوشهر در نشستی با استاندار و نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، راه‌های اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر به فارس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در راستای ایجاد اسکله صادراتی برای تسهیل صادرات محصولات کارخانجات سیمان شهرستان‌های دشتستان و دشتی در استان بوشهر، وزارت راه و شهرسازی بسته‌های ویژه حمایتی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

بهسازی قطعه اول محور شهرخورموج به روستاهای لاور و دشت پلنگ به طول 10 کیلومتر و عرض 12 متر با حجم خاکبرداری 159 هزار مترمکعب، عملیات روسازی با حجم 43 هزار مترمکعب، آسفالت‌ریزی یک میلیون و 320 هزار مترمربع و با 15دستگاه ابنیه با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد و 980 میلیون و 203 هزار و 704 ریال در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.