شبکه تلویزیونی 7 اسرائیل از سفر دو تن از معارضان سوری به فلسطین اشغالی و شرکت آنان در نشست صهیونیست‌ها خبر داد.

حضور معارضان «تروریستی-صهیونیستی» سوریه در کنار «دیوار ندبه»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، همکاری عناصر تروریستی و معارضان دولت سوریه با رژیم صهیونیستی طی 6 سال گذشته بحران سوریه بارها در گزارش‌های خبری منعکس شده است.

طبق گزارش‌های خبری، تروریست‌های موسوم به ارتش آزاد سوریه و برخی شخصیت‌های معارضان بارها برای برکنار کردن دولت سوریه و شخص «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه دست به دامن صهیونیست‌ها شده‌اند.

در همین ارتباط، وبگاه خبر «الحدث» به نقل از شبکه  7 تلویزیون رژیم صهیونیستی، تصویری از «عصام زیتون»، مسئول هماهنگ کننده گروهک ارتش آزاد و «سیروان کاجو» از معارضین کُرد سوریِ مقیم آمریکا منتشر کرد که در حال انجام مراسم یهودی در کنار «دیوار ندبه» هستند.

این دو معارض سوری بنا به درخواست «مرکز ترومن اسرائیل» در نشستی که از سوی این مرکز برگزار شده بود شرکت کرده و حین حضور در کنار دیوار ندبه کلاه مخصوص یهودی‌های افراطی بر سر گذاشته‌اند.

در این نشست، «فهد المصری» هماهنگ کننده گروه موسوم به «جبهه نجات ملی سوری» وابسته به معارضان سوریه که چندین بار از رژیم اسرائیل خواسته بود بشار اسد را سرنگون کند، حضور داشت.

این معارض سوریه بعد از اولین حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «مزه» واقع در حومه دمشق، با تمجید از این اقدام صهیونیست‌ها به آن‌ها قول داده بود که در صورت سرنگونی دولت بشار اسد اقدام به عادی سازی روابط سوریه با اسرائیل خواهد کرد.

این معارض سوری ماه گذشته در مصاحبه‌ ویژه‌ای که با رادیو اسرائیل داشت، از مقامات رژیم صهیونیستی خواسته بود در جنوب سوریه منطقه‌ امنی ایجاد کرده و خود را برای ایجاد مرحله‌ای جدید با معارضان آماده کنند.

مصری پیش از این نیز در 12 آذرماه در گفت‌و‌گو با شبکه اسرائیلی «آی 24» با درخواست کمک از رژیم صهیونیستی، اعلام کرده بود که «از همه قدرت‎های منطقه‌ای تاثیرگذار از جمله اسرائیل می‌خواهیم که منطقه‌ای امن زیر نظر سازمان ملل  در سوریه ایجاد کنند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.