فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به استقرار تیم های تشخیص هویت در محل حادثه گفت: کسبه ساختمان پلاسکو به هیچ وجه نگران اموالشان نباشند.

استقرار تیم های تشخیص هویت /کسبه نگران اموالشان نباشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین ساجدی نیا گفت :در حال حاضر با افزایش عملیات کشف مصدومان تیم های تشخیص  هویت پایس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی درباره امنیت اموال و دارایی های واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو نیز گفت: اموال و  گاوصندوق‌های کسبه و مالکان ساختمان پلاسکو در امنیت کامل است انن بخش از اموالی که در پی حریق از بین رفته است، بیمه‌ها مسئول جبران خسارت آن هستند. اما در مورد اموالی که در داخل واحدها مانده مانند گاوصندوق‌ و اموال گران‌بها باید بگویم که مسئولیت این ساختمان و اجناس داخل آن با پلیس است و تمامی این اموال نگهداری شده تا به مالکشان تحویل شود.

وی تاکید کرد: از این رو هیچ نگرانی برای مالکان و کسبه ساختمان پلاسکو وجود ندارد و پلیس امنیت محل حادثه را کاملا در دست دارد. مامورهای گشت پلیس در همه خیابان ها و اطراف محل حادثه حاضر هستند و تردد ها فقط با اجازه ماموران پلیس انجام میشود.

رئیس پلیس پایتخت درباره  تنها شعبه بانک در ساختمان پلاسکو هم گفت: طی هماهنگی انجام شده با حراست این بانک پلیس از اموال و دارایی‌های داخل این بانک نیز حفاظت خواهد کرد. حفاظت از اموال این بانک نیز بر عهده پلیس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.