سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس به منظور بررسی ابعاد این فاجعه کمیته فنی تشکیل داده و شنبه از محل حادثه بازدید می‌کند.

کمیته فنی کمیسیون عمران مجلس از محل حادثه پلاسکو بازدید می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، صدیف بدری شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بررسی فاجعه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: قرار است کمیته فنی از سوی کمیسیون عمران تشکیل شده و ابعاد این فاجعه از جمله خود ساختمان را بررسی کند.

وی افزود: به دلیل اینکه مجلس در روز پنج‌شنبه تعطیل است تاکنون بازدید و بررسی از سوی کمیسیون عمران صورت نگرفته اما درنظر داریم کمیته فنی را در روز شنبه به محل حادثه اعزام کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص علت وقوع حادثه تأکید کرد: تا زمانی که بررسی دقیق و فنی صورت نگرفته نمی‌توان اظهارنظر قطعی در خصوص حادثه داشت.

بدری در خصوص اظهارات شهرداری تهران مبنی بر ایمن نبودن این ساختمان افزود: بی‌شک به دلیل کهولت ساختمان باز طراحی برخی ملاحظات ایمنی از جمله اطفا حریق ضرورت داشته و مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیران شهرداری تهران نیز بارها غیر ایمن بودن ساختمان را اخطار داده‌اند اما لازم است برای بررسی ابعاد دقیق فاجعه نتایج تحقیقات کمیته فنی بررسی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.