سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است که کوپا دل ری رقابت های آسانی نیست و همیشه با سختی رو به رو می شوید.

سیمئونه: در کوپا دل ری همیشه با لحظات سخت رو به رو می‌شوید

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری با سه گل ایبار را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از کسب این پیروزی اظهار کرد: از برد خوشحالم. توانستیم در بازی مهمی چنین نتیجه‌ای را کسب کنیم و از این موضوع خوشحالم. پنج سال است در این باشگاه حضور دارم و توانستیم به رکورد ۵۰۰ گل برسیم اما  آمار برای من اهمیت زیادی ندارد. برایم عملکرد بازیکنان در بازی دیشب و بازی پیش‌رو (یک‌شنبه) مهم است.

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه افزود: بازی مهمی بود و باید بازیکنان در دوئل‌های دو نفره پیروز می‌شدند. ما از حضور بازیکنانی هم‌چون آنتوان گریزمان، نیکلاس گایتان، یانیک کاراسکو و آنخل کورئا برخوردار بودیم. به زحمت افتادیم اما توانستیم دروازه‌شان را تهدید کنیم. در کوپا دل ری همیشه با لحظات سخت رو به رو می‌شوید. در مجموع بازی خوبی بود.

به نقل از ایسنا، سیمئونه درباره گایتان، اظهار کرد: زمانی که گایتان در شرایط خوبی قرار دارد دیدش قوی می‌شود به قدرت تیم می‌افزاید. او از نوامبر تغییر مهمی در سازگاری‌اش با تیم داشت. چون با استعداد است زمانی که تمرین و تلاش می‌کند همه چیز آسان می‌شود. او بازیکن با هوشی است که به خوبی کار می‌کند.

هواداران اتلتیکو در این بازی نسبت به لوگو جدید باشگاه اعتراض خود را نشان دادند و آن را هو کردند. سیمئونه در این باره اظهار کرد: جو ورزشگاه فوق‌العاده‌ بود من تنها به نکات مثبت فکر می‌کنم  چون فقط آن‌ها باقی می‌ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.