خرم آباد- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها ناگزیرند از برجام تبعیت کنند چراکه برجام از پشتوانه قطعنامه امنیت سازمان ملل برخوردار است و اگر بخواهند بازی را به هم بزنند قبل از همه به ضرر خود آمریکایی‌هاست.

 برجام از پشتوانه قطعنامه امنیت سازمان ملل برخوردار است/ آمریکایی‌ها ناگزیرند از برجام تبعیت کنند

به گزارش قدس آنلاین، علاءالدین بروجردی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان کلیه پروژه‌های دارای مشکل که در چارچوب توافق‌های ستاد اقتصاد مقاومتی قابل‌حل بود مطرح شد که با حضور مسئولان اجرایی استان، بانک‌ها و ارگان‌های نظارتی به ریاست استاندار لرستان گره‌های موجود در این عرصه که ضرورت ایجاد اشتغال است باز می‌شود.

وی افزود: امروز پروژه‌های متعددی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مطرح شد و با توجه به اینکه معاون وزیر کشور در امور اقتصادی در این جلسه حضور داشت توافق‌های خوبی حاصل شد که فکر می‌کنیم با این روند بتوانیم در آینده شاهد برداشتن گام‌های جدیدتری در جهت کاهش نرخ بیکاری در استان لرستان باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: در این جلسه بحث سرمایه‌گذاری خارجی نیز مطرح شد که خوشبختانه در استان لرستان این امر نیز باب شده و عملاً در برخی پروژه‌ها سرمایه‌گذاری خارجی ایجادشده است.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که موانع رفع تحریم‌ها برطرف شده ورود سرمایه‌گذاران به استان را باید تشویق کنیم که به‌طورقطع با داشته‌های خودمان امکان برداشتن گام‌های بلند وجود ندارد و اگر از سرمایه‌های خارجی استفاده کنیم به موفقیت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنیم.

بروجردی تصریح کرد: برجام یک صحنه کارزار سیاسی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بود که منجر به توافقی بود که صورت گرفت و خیلی از گره‌ها بازشده ازجمله بحث صادرات نفت و با توجه به محدودیتی که ظالمانه به ملت ما تحمیل کردند اما به میزان تولید قبل از تحریم‌ها برگشته‌ایم و حدود دو میلیون و 500 هزار بشکه در روز تولید داریم.

وی خاطرنشان کرد: دولت جدید آمریکا اگر بخواهد برجام را به هم بزنند و بگویند ما مخالف هستیم موضوع مهمی است چراکه با این اقدام آمریکا در انزوا قرارگرفته چراکه هفت‌کشور امضاکننده برجام هستند و آمریکایی‌ها ناگزیرند تبعیت کنند چراکه برجام از پشتوانه قطعنامه امنیت سازمان ملل برخوردار است و اگر بخواهند بازی را به هم بزنند قبل از همه به ضرر خود آمریکایی‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.