کرمان- معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان ‌از ساخت بزرگ‌ترین تونل انتقال‌ آب خاورمیانه در کرمان خبر داد.

بزرگ‌ترین تونل انتقال‌ آب خاورمیانه در کرمان ساخته می‌شود

 به گزارش قدس آنلاین، حمید ذکاءاسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در ستاد برگزاری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهارداشت: اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب‌اسلامی که از سوی نهادهای مردمی، دولتی و نظامی تذکر به ایام‌الله است.

وی با اشاره به گذشت ۳۸ سال از انقلاب‌اسلامی گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری تبیین اهداف انقلاب و اینکه چرا انقلاب کردیم برای مردم به‌ویژه نسل‌جوان اهمیت زیادی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با تاکید بر اهمیت ترویج امید در جامعه تصریح کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی استان و فعالیت‌های زیادی که در سطح استان با ابتکار استاندار و مجاهدت مدیران صورت گرفته در این ایام برای مردم امیدبخش است.

وی با اشاره به جایگاه مردم در پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: مردمی با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب و  ۸ سال جنگ تحمیلی برای تثبیت نظام زحمت کشیدند و امروز نیز در زمینه اقتصادمقاومتی حضور دارند اگر ببینند که باز هم به حضورشان نیاز است به صحنه می‌آیند.

ذکاءاسدی با بیان اینکه امروز کرمان به یک کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل شده‌است گفت: پروژه ساخت تله‌کابین، ساخت بزرگ‌ترین تونل انتقال‌آب خاورمیانه و پروژه‌های میراث فرهنگی هر کدام به تنهایی می‌توانست در یک دولت انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در جایی مثل قلعه‌گنج در گذشته بیشترین مشکلات امنیتی را داشتیم گفت: خوشبختانه امروز به همت خود مردم و کارهایی که در این منطقه انجام شده ۷۰ درصد کاهش مشکلات امنیتی را در قلعه‌گنج داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه کرمان در حال تبدیل شدن به الگویی برای سایر استان‌های کشور است گفت: کارهای بزرگی در استان انجام شده و یا در حال انجام است که آشنایی مردم با این اقدامات تاثیر مطلوبی در روحیه و ایجاد امید در بین مردم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.