مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درباره مشکلات به وجود آمده در سایت فروش بلیت آنلاین جشنواره اظهار کرد که تلاش می شود شرایط مطلوب برای خرید بلیت ها توسط علاقه مندان، فراهم شود.

مشکل سایت فروش بلیت آنلاین جشنواره فیلم فجر در دست بررسی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به مشکلات به وجود آمده  در سایت فروش بلیت آنلاین برای متقاضیان خرید بلیت فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: علت اصلی ایجاد اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره فیلم فجر، حجم بالای مراجعه کنندگان بوده است و این مساله باعث به وجود آمدن مشکل در روند ثبت نام و کند شدن روند ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: معمولا این اختلال در ساعت های اولیه ثبت نام به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و تقاضای آن ها برای دریافت بلیت های ایده آل خود به وجود می آید اما ما ضمن عذرخواهی به دلیل به وجود آمدن این اختلال از متقاضیان، شرایطی را به وجود می آوریم که علاقه مندان به دریافت بلیت های جشنواره بدون مشکل پکیج های مورد نظر خود را خریداری کنند.

سال گذشته در سی و چهارمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر و در ساعت های اولیه خرید بلیت به صورت آنلاین سایت مورد نظر ۵ ساعت بسته شد و متقاضیان به دلیل بالا بودن لود سایت نمی توانستند بلیت های مورد نظر خود را خریداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.