وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گسترش فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه است از دریافت مجوزهای لازم برای استخدام در معاونت امور قرآنی خبر داد.

صدور مجوز استخدام در وزارت ارشاد برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سیدرضا صالحی امیری شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی در سخنانی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های من که در مجلس و همچنین به مردم قول دادم رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری و همچنین مراجع تقلید در حوزه‌های مختلف فرهنگی است.

وی افزود: حوزه فرهنگی ما حوزه دینی است که در رأس آن مراجع تقلید قرار دارند و باور قلبی ما این است که ‌باید دغدغه مراجع تقلید برطرف شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: گسترش فعالیت‌های قرآنی از سیاست‌های این وزارتخانه است و در این راستا از سازمان امور استخدامی کشور برای گسترش معاونت امور قرآنی سراسر کشور مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در خصوص مسئله حج نیز ۷ شرط اساسی ما به عربستان سعودی اعلام شده که حفظ کرامت و امنیت حجاج ایرانی از جمله آنهاست.

صالحی امیری افزود: در زمینه فضای مجازی دولت به تنهایی قادر به پاسخگویی نیازهای جامعه در این عرصه نیست و بستن شبکه‌های اجتماعی مشکل را حل نمی‌کند که سالم سازی و پایش و پاکسازی فضای مجازی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد که امیدواریم سال آینده کانال‌های تلگرامی شناسنامه‌دار شود تا با خاطیان برخوردهای لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.