جانشین پلیس پایتخت با تأکید بر عدم مراجعه مردم در محل حادثه و همکاری با نیروهای انتظامی و پلیس اطمینان خاطر داد که گاوصندوق‌ها و اموال منقوله مکشوفه در محل حادثه به گنیجنه در پلیس آگاهی منتقل شده و پس از اتمام عملیات در اختیار صاحبانش قرار می‌گیرد.

 گاوصندوق‌ها و اموال منقوله مکشوفه در محل حادثه به گنیجنه پلیس منتقل شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار قادر کریمی با اشاره به حضور پلیس برای نظم بخشی به معابر حاشیه‌ای و محل حادثه و حراست از اموال مکشوفه از ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: پلیس پایتخت از دقایق نخست وقوع حریق در محله این سانحه حاضر شد و خوشبختانه توانستیم امنیت کاملی از لحاظ ترافیکی و انتظام بخشی و حراست از اموال مکشوفه در محل حادثه برقرار کنیم.

وی با تأکید براینکه مردم همکاری لازم برای امداد رسانی به مصدومان این سانحه را داشته باشند، گفت: تقاضا می‌شود برای همکاری هر چه بیشتر با دستگاه‌های امدادی، مردم به محدودیت‌های ترافیکی پلیس توجه کنند و از حضور در محل حادثه جدا خودداری کنند چرا که حضور مردم در محل حادثه باعث می‌شود تا سرعت بخشی در عملیات امدادی کاهش یابد.

جانشین رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: همچنین از روز گذشته پلیس با درنظر گرفتن تمهیدات امنیتی، گنجینه(محلی) برای نگهداری گاوصندوق‌ها و اموال منقول کشف شده در محل حادثه درنظرگرفته است و هیچ نگرانی بابت این اموال وجود ندارد.

سردار کریمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس این آمادگی را دارد تا پس از اتمام عملیات امدادی، اموال مکشوفه را از طریق پلیس آگاهی در اختیار کسبه قرار دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.