بجنورد- وزیر ورزش و جوانان صبح جمعه از مجموعه ورزشی ۱۹ مهر شامل استادیوم ۱۵ هزار نفری، سالن شش هزار نفره، سایت اهداف پروازی و خوابگاه ورزشکاران در بجنورد بازدید کرد.

سیاست وزارت ورزش برگزاری مسابقات بین المللی در استان ها است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر در جمع خبرنگاران گفت : یکی از تاسیسات و امکانات مهم که باید در مرکز هر استان راه اندازی شود استادیوم های ورزشی است .

وی اظهارداشت : با توجه به اینکه خراسان شمالی استان جدیدی است باید امکانات زیربنایی و ساختاری در این استان ایجاد شود.

وی افزود: سیاست وزارت ورزش برگزاری مسابقات بین المللی در استان ها است که لازمه این امر داشتن استادیوم های  ورزشی است.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که مسابقات بین المللی علاوه بر تهران در استان ها نیز برگزار شود تا شاهدرشد و شکوفایی ورزش دراستان ها باشیم.

وی به برنامه های آتی وزارت وزش و جوانان اشاره کرد و گفت : در برنامه ششم نیز مصوبات خوبی برای ورزش و جوانان تصویب شده و میانگین بودجه این وزارت بیش از سایر دستگاههای اجرایی است .

وی تصریح کرد: با اجرای برجام و افزایش صادرات نفت منابع درآمدی رونق یافته و با لغو برخی از مشکلات از جمله تحریم ها و گشایش ارتباطات خارجی، سیستم بانکی، بیمه ها ورزش و جوانان هم از این مزایا بهره مند خواهد شد.

گفتنی است: بازدید از پروژه های شاخص ورزشی استان، بازدید از روند تکمیل ساختمان جدبد اداره کل ورزش و جوانان و نشست با هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد در محل استانداری استان از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به استان خراسان شمالی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.