کلاردشت- فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۲۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریالی و رفع تصرف ۹ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کلاردشت خبر داد.

۹ هزار مترمربع از اراضی ملی کلاردشت آزاد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردارسید محمود میرفیضی توضیح داد: در راستای برخورد و مقابله با زمین خواران و تصرف ۹ هزار و ۹۷۲ مترمربع از اراضی ملی وجنگلی توسط دو نفر از سودجویان در منطقه جنگلی «گرک» در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمین های تصرف شده از ید زمین خواران به منطقه اعزام و با انجام اقدامات پلیسی و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی، اراضی تصرف شده از زمین خواران بازپس و به منابع ملی بازگردانده شد.

فرمانده پلیس مازندران ارزش ریالی اراضی آزاد شده از چنگ دو زمین خوار را بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان، اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این معضل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.