سرپرست تیم فوتبال سپاهان به شعار تماشاگران این تیم در بازی با نفت و نقش محرم نویدکیا در این شعارها واکنش نشان داد.

واکنش به نقش محرم نویدکیا در شعار سکوها علیه تیم سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اخوان درباره پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت تهران در لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی بود و حساسیت های این بازی باعث شده بود فشار بیشتری روی دو تیم باشد. ما در نیمه دوم بهتر از نیمه اول کار کردیم و موفق شدیم در نهایت پیروز بازی شویم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم سپاهان خوب است، درباره شعار تماشاگران علیه تیم در جریان بازی، تاکید کرد: متاسفانه مسائلی که اطراف تیم است، به تیم فشار می آورد. مثلا تماشاگران ما ۳۰ دقیقه بیشتر حوصله ندارند در حالی که باید تا آخرین لحظه مسابقه صبر و حمایت کنند.

سرپرست سپاهان ادامه داد: از تماشاگران تیم خواهش می کنم به این راحتی از حمایت تیم دست نکشند و صبر داشته باشند تا در نهایت تیم موفق شود.

اخوان در پاسخ به این سئوال که آیا این شعارها سازماندهی شده است یا خیر؟ گفت: چه سازماندهی شده باشد و چه نباشد، این کارها نتیجه ای برای تیم ندارد و خوب نیست. این شعارها جز استرس و نگرانی چه چیزی دارد؟ حمایت از تیم ۱۰ دقیقه نیست و باید تا آخر مسابقه ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان گذشته تیم از جمله محرم نویدکیا در این مسائل دست دارند و پشت شعارها هستند، گفت: من خودم با محرم در ارتباطم و قسم می خورم که او پشت این کارها نیست. افرادی مثل محرم خواهان سربلندی سپاهان هستند و از این روشها متنفرند.

سرپرست سپاهان درباره وضعیت علی کریمی و انتقالش از تیم دیناموزاگرب به تیم سپاهان تصریح کرد: کریمی در کرواسی به سر می برد و فردا یا پس فردا به ایران بر می گردد. ما منتظر خبرهای خوش کریمی هستیم.

اخوان در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره مخفیانه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده مدافع سپاهان با وجود تکذیب مدیران باشگاه سپاهان، گفت: شما خودتان می گویید مخفیانه؛ تا زمانی که چیزی آشکار نباشد نمی توان درباره اش صحبت کرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.